معرفی انواع پارتیشن آلومینیومی در کاریس

معرفی انواع پارتیشن آلومینیومی

دراین مقاله از گروه معماری داخلی کاریس درباره معرفی انواع پارتیشن آلومینیومی ما تمامی مزایا و معایب این نوع پارتیشن ها را با شما در میان میگذاریم تا خریدی با اطلاعات کامل انجام بدید ، همچنین اگر در انتهای مقاله سوالاتی در ذهن شما باقی مانده است میتوانید با پشتیبانی گروه معماری داخلی کاریس تماس حاصل فرمایید ، پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری به عنوان بهترین متریال در ساخت و ساز فضاهای اداری همراه با شیشه های دوجداره و تک جداره میباشد. امروزه تولید پروفیل آلومینیوم جهت ساخت پارتیشن آلومینیومی به یکی از متریال های پرکاربرد در سراسر جهان شناخته شده است. دلیل این محبوبیت مقاومت بالا و تنوع در اجرای رنگ های متفاوت آندایزینگ و خدمات رنگ پودری میباشد. طی چندین سال گذشته، پروفیل پارتیشن آلومینیومی به یک روند محبوب در صنعت و طراحی دفاتر تبدیل شده اند و به محبوبیت خود در ادارات در سراسر جهان ادامه می دهند.

برای دیدن پارتیشن های گروه معماری داخلی کاریس میتوانید از سایت ما دیدن فرمایید .

چرا پروفیل آلومینیوم؟ پروفیل آلومینیوم امروزه در ساخت و ساز رواج زیادی یافته است و در شکل های متنوع تولید می شود که می تواند به عنوان قطعاتی در تعداد بی شمار و در طرح های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده شود. پروفیل آلومینیوم به دلیل خاصیت منحصر به فرد، در صنایع بسیار زیادی همچون طراحی پروفیل آلومینیوم پارتیشن و مبلمان اداری، درب و پنجره آلومینیومی …مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های پارتیشن آلومینیومی در گروه معماری داخلی کاریس

شاید برای شما این سوال به وجود آید که پارتیشن آلومینیوم چیست، چه مدل‌هایی دارد، از چه موادی تهیه شده و کاربرد آن چیست؟ باید گفت که در ادامه به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد و شما را به طور کامل به این پارتیشن آلومینیومی آشنا خواهیم کرد.

در ابتدا باید بگوییم، پارتیشن‌هایی که در ساخت آن‌ها شاهد استفاده از فریم آلومینیوم هستیم، پارتیشن‌های آلومینیومی نامیده می‌شوند. امروزه شاهد استفاده از فلز آلومینیوم در صنعت‌های گوناگون هستیم و می‌دانیم این فلز ویژگی و کاربردهای گوناگون و متنوعی دارد و از همین جهت استفاده از آن زیاد شده است. ویژگی‌هایی که فلز آلومینیوم دارد شامل مواردی چون شکل‌پذیری بالا، سبک و عایق بودن در برابر دما است که سبب می‌شود انرژی در به‌صرفه‌ترین حالت ممکن مصرف شود، غیر اشتعال بودن و همچنین استفاده و نصب آسان آن‌ نیز از دیگر موارد محسوب می‌شود.

پارتیشن آلومینیومی برای استفاده در محیط‌های اداری بسیار پرطرفدار است و دلیل آن نیز به ویژگی‌هایی که برای فلز آلومینیوم مشخص کرده‌ایم مربوط می‌شود. برای مثال باید گفت که شرایطی را تصور کنید که در حال خرید و نصب یک پارتیشن اداری در محل کار خود هستید، در این شرایط چه موضوعی برای شما بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد؟ بدون شک علاوه بر زیبایی و همخوانی با محیط وزن این وسیله است که شما باید در انتخاب آن دقت ویژه‌ای داشته باشید.

پارتیشن آلومینیومی توانسته به‌خوبی این موضوع را حل کند؛ از آنجایی که فلز آلومینیوم یک فلز سبک به‌حساب می‌آید به کار بردن آن در یک سازه نیز موجب سبکی می‌شود و با توجه به این نکته که اسکلت پارتیشن آلومینیومی از خود این فلز تهیه شده، وزن مناسبی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی آن را جابجا کنید. در کنار موضوع سبکی، مورد دیگری که مطرح می‌شود استحکام و مقاومت بالای این پارتیشن است و به دلیل استفاده از رنگ آنادایز که یک رنگ با کیفیت به شمار می‌رود، این پارتیشن جلوه و زیبایی ویژه‌ای به محیط کار شما می‌بخشد.

ایجاد اتاق و جداسازی فضا با استفاده از پارتیشن آلومینیومی

یکی از دلایلی که گروه معماری داخلی کاریس از پارتیشن استفاده می‌کند، ایجاد اتاق و جداسازی فضای گوناگون است. توجه داشته باشید که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که امروزه ملک و دفترهای کاری متراژ کمی دارند و برای آنکه بتوانیم از محیط مورد نظر بهترین استفاده را داشته باشیم، باید اقدام به نصب پارتیشن آلومینیوم که یک پارتیشن اداری به‌حساب می‌آید، بپردازیم. شما با این کار محیط را به‌خوبی برای استفاده‌ی کارمندان مهیا می‌کنید و اجازه می‌دهید آن‌ها در شرایط آرام و خصوصی مشغول به انجام فعالیت‌های خود شوند.

چرا خرید پارتیشن دوجداره آلومینیومی؟

از پارتیشن دوجداره در مکان­های گوناگونی مانند دانشگاه، فضاهای اداری یا مسکونی، محیط­‌های آموزشی و حتی در مراکز درمانی به منظور جدا کردن بخش­های مختلف از یکدیگر استفاده می­شود. پارتیشن دوجداره به علت ویژگی­‌هایی همچون دکوراتیو بودن، ایستایی، مقاومت و زیبایی بیشتر نسبت به پارتیشن اداری معمولی از محبوبیت بالاتری برخوردار است. این ویژگی ایستایی و مقاومت بالا باعث می­شود تا پارتیشن دوجداره نیازی به ستون نداشته و بدون ایجاد حتی یک سوراخ بر روی زمین به راحتی و بدون لغزش نصب شود. همچنین گفتنی است که پارتیشن دوجداره طول عمر بالایی نیز دارد؛ ضمن اینکه برخلاف پارتیشن­ تک جداره، امکان تغییر ارتفاع به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و بطور کاملا پوشاننده تا سقف را دارا می­باشد. لازم به ذکر است که بگوییم پارتیشن دوجداره اداری محیط را در برابر آلودگی­‌های صوتی کاملا عایق کرده و در مصرف بهینه سوخت نقش بسزایی دارد زیرا از اتلاف انرژی جلوگیری می­نماید.

مزایای استفاده از پارتیشن آلومینیومی با گروه معماری کاریس

تقسیم بندی فضای داخلی دفتر به صورت زیبا، لاکچری و کاملاً منحصر به فرد
قابلیت نقل و انتقال راحت
جابجایی آسان
پارتیشن آلومینیومی بر خلاف پارتیشنهای دیگر همچون پارتیشنهای شیشه‌ای و یا دیوار، فضای نسبتا زیادی را در قسمت عرضی خود ذخیره می‌کنند. این جداکننده آلومینیومی با اینکه همچون دیوار و یا شیشه نبوده و با فضای دفترها ترکیب نمی‌شود اما از استحکام و مقاومت کافی برخوردار بوده و از فضا حمایت می‌کند.

کلام آخر

مطالبی که در این مقاله عنوان شد اثبات کرد که پارتیشن آلومینیومی در همه جا حضور داشته و به نوعی معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر کار بدون آن ناقص خواهد بود. ترکیب شگفت‌انگیز آلومینیوم و شیشه، ترکیب ظرافت، زیبایی و استحکام است.پارتیشن آلومینیومی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف توانسته است پاسخ‌گوی نیاز افراد با سلایق متفاوت باشد.

طراحی و اجرای پارتیشن آلومینیومی امری تخصصی بوده و نیاز به دانش و تجربه کافی خواهد داشت. کارشناسان و متخصصان معماری کاریس با در اختیار داشتن این تخصص‌ها، نیاز کاربران را شناخته و پاسخ مناسب برای آن را ارائه خواهند کرد. قیمت پروفیل آلومینیوم پارتیشن یکی دیگر از موارد مهمی است که در تصمیم‌گیری افراد تاثیر می‌گذارد از این رو شرکت کاریس تلاش کرده محصولات باکیفیت خود را با متناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان قرار دهد. گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر مواردی هستند که آرامش و آسایش خیال را به خریداران پارتیشن آلومینیومی کاریس هدیه خواهند داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + 8 =