بررسی کامل پارتیشن شیشه ای در کاریس

بررسی کامل پارتیشن شیشه ای

در این مقاله از گروه معماری داخلی کاریس درباره بررسی کامل پارتیشن شیشه ای تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید این محصول را برای شما جمع آوردی کرده ایم و همچنین در این مقاله مزایا و معایب دیگر پارتیشن ها را بررسی کرده ایم پس با گروه معماری داخلی کاریس همراه باشید تا انتهای مقاله ، همچنین برای راهنمایی بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید . اگر طرفدار سبک مدرن در محیط کار می باشید، حتما پارتیشن شیشه ای را برای تفکیک فضای داخلی دفتر و یا شرکت خود انتخاب کنید. این نوع از پارتیشن ها جلوه بصری خوبی برای مشتریان دارد و تصویری از یک شرکت با رزومه خوب را در ذهن آن ها حک می کنند. پارتیشن اداری شیشه ای نصب راحتی دارد ، و در مدت زمان کمی آماده می شود ، برخی از انواع پارتیشن شیشه سکوریت قابلیت جابه جایی دارد و مناسب افرادی می باشد که قصد تغییر مکان و یا تغییر چیدمان را دارند.

مطلب مرتبط : میتوان مقاله بررسی کامل پارتیشن دوجداره را از اینجا ببینید .

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری انواع مختلفی دارد و متناسب با نیاز و سلیقه ی کارفرما امکان سفارشی سازی دارد ، یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن اداری شیشه ای ، نوع دوجداره ی آن می باشد که می تواند به خوبی مانع از ورود سر وصدا به داخل شود و این مزیت در ادارات شلوغ و پر سر و صدا بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری

اگر قصد جابه جایی داشته باشید، به راحتی می توانید تمامی پارتیشن های شیشه ای را باز کرده و پس از انتقال در محل جدید نصب کنید.
شیشه سکوریت های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای اداری قابلیت چاپ دارند و شما می توانید لوگو شرکت و یا طرح مورد نظرتان را بر روی پارتیشن ها در رنگ و ابعاد دلخواهتان چاپ کنید.

به کمک پارتیشن های شیشه ای می توان در طول روز از نور طبیعی خورشید استفاده کرد و اینگونه در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.
هزینه اجرای پارتیشن های شیشه ای اداری نسبت به دیگر روش ها کم تر و مقرون به صرفه تر است.

پارتیشن های شیشه ای در برابر آتش مقاوم هستند و به همین دلیل ایمنی دفتر و شرکت را در برابر آتش سوزی افزایش می دهند.
می توان پارتیشن های شیشه ای را برای هر اتفاع و سطحی نصب کرد، همینطور این پارتیشن ها قابلیت اجرا به صورت بدون قاب و با قاب های آلومینیومی را دارند.

با استفاده از پارتیشن های شیشه ای، ضمن اینکه حریم خصوصی کارمندان حفظ می شود؛ مدیران نیز می توانند بر عملکرد پرسنل نظارت بیشتری داشته باشند.

 

پارتیشن چوبی اداری

یکی از پارتیشن های مناسب برای محیط کار، پارتیشن چوبی است که می توان به کمک آن، دکوراسیونی سنتی را ایجاد کرد و به محیط حس گرما را القا نمود. سال هاست از پارتیشن های چوبی در ادارات استفاده می شود و بسیار محبوب نیز می باشند. پارتیشن های چوبی را از چوب های متنوعی می توان تولید کرد ، که هر کارفرما می تواند متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کند ، که محبوب ترین نوع آن ام دی اف می باشد. پارتیشن اداری ام دی اف را می توان به صورت نیم قد ، تمام قد ، تمام چوب و یا ترکیبی با شیشه طراحی کرد

پارتیشن های اداری چوبی عایق مناسبی در برابر حرارت و صدا می باشند هر چند در عایق پذیری نمی توانند جایگزین پارتیشن ها ی دو جداره شوند ولی در نوع خود مناسب هستند.

 

مزایای استفاده از پارتیشن چوبی اداری

از مهم ترین مزیت های پارتیشن چوبی اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن های چوبی زیبا و دارای جلوه بصری هستند.
این نوع از پارتیشن ها دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوع می باشند و می توان از آن ها در کنار متریال دیگر شامل شیشه، قاب های آلومینیومی و … نیز استفاده کرد.
این پارتیشن ها ضمن تفکیک فضا به صورت بهینه، عایق مناسبی برای صدا نیز می باشند.
رعایت حریم خصوصی کارمندان با پارتیشن های چوبی امکان پذیر است.
از نگرانی افراد در محیط های اداری، ایمنی پایین پارتیشن های چوبی در برابر آتش می باشد. در صورتی که ساختمان مورد نظر مطابق با مقررات دقیق ساختمان ساخته شده باشد، این پارتیشن ها ضد آتش خواهند بود و حتی می توانند به مهار آتش نیز کمک کنند.

 

پارتیشن آلومینیومی اداری

در صورتی که در طراحی و ساخت پارتیشن های اداری، از فریم های آلومینیومی استفاده شود، به آن ها پارتیشن های آلومینیومی گفته می شود. از مزیت های این پارتیشن ها این است که می توان از آن ها در کنار دیگر متریال شامل ام دی اف و چوب، شیشه سکوریت و … استفاده کرد و یک ساختار جدید را در ادارات به کار برد.

استفاده از متریال آلومینیوم در پارتیشن های اداری سبب شده است که این نوع از پارتیشن ها دارای ویژگی هایی همچون سبک بودن، استحکام بالا و راحتی در جا به جایی باشند. ویژگی قابل توجه پارتیشن های آلومینیومی این است که در برابر تغییر دما و رطوبت مقاومت بالایی دارند و قابل بازیافت نیز می باشند.

پارتیشن های آلومینیومی اداری ضمن کارایی بسیار در تفکیک فضاها و نظم دادن به یک فضای بزرگ و تقسیم آن به چندین بخش، قیمت پایین تری هم نسبت به دیگر انواع پارتیشن ها دارند و می توان از آن به عنوان روشی مقرون به صرفه نام برد.

برای پارتیشن های اداری آلومینیومی می توان از انواع شیشه ها شامل شیشه سکوریت، شیشه مات و شیشه معمولی استفاده کرد. این نوع از پارتیشن های اداری، قابلیت اجرا در ارتفاع زیاد و تا زیر سقف را نیز دارا می باشند.

در پانل های میانی پارتیشن های آلومینومی اداری از شیشه استفاده می شود، به همین دلیل می تواند طرح و یا آرم مورد نظر را بر روی آن حک کرد.

مزایا استفاده از پارتیشن آلومینیومی اداری

دارای قابلیت استفاده از پرده ‌کرکره‌ ای
تولید شده در رنگ بندی متنوع و متناسب با تمامی سلیقه ها
داشتن طول عمر بالا
قابلیت تعویض آسان قطعات پارتیشن آلومینیومی اداری
نصب سریع و راحت و با کم ترین بهم ریختگی و کثیفی محل کار
مقاومت و استحکام بالا در نوع پارتیشن های آلومینیومی اداری دوجداره
قیمت مناسب پارتیشن های آلومینیومی و مقرون به صرفه بودن
برخورداری از قابلیت جا به ‌جایی و آسان در صورت نیاز
عملکرد بالای ۷۰ درصد در زمینه عایق صوت و حرارت
برخورداری از قابلیت اجرای نور پردازی زیبا در محیط
امکان محافظت از سیم‌ کشی ‌های وسایل اداری و … در نوع پارتیشن آلومینیومی اداری دوجداره
در برابر آتش سوزی ایمن هستند
تنها نکته منفی در مورد پارتیشن های آلومینومی اداری این است که به دلیل اینکه در این نوع از پارتیشن ها، فریم از آلومینیوم ساخته شده است، ممکن است پس از مدتی از استفاده و به مرور زمان در هنگام باز و بسته کردن، کمی صدا بدهد. این موضوع ناشی از خارج شدن تنظیم و رگلاژ پارتیشن های آلومینیومی می باشد که می توان مجدد آن را تنظیم کرد.

در صورتی که مایل هستید از هزینه اجرای انواع پارتیشن های اداری مطلع شوید، می توانید با کارشناسان کاریس در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره تخصصی و بازدید از محل مورد نظر، از قیمت اجرای کار نیز مطلع گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + یک =